Домашнє завдання для 5-9 класу!!! 21.04-24.04


5 клас
Історія України
§ 24 – практичне заняття. Дати письмові відповіді, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.
6 клас
Історія (інтегрована)
§54-55 прочитати і виписати поняття, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.
Написати повідомлення на вибір: 1) Склавини; 2) Анти; 3) Язичництво слов’ян; 4) Походження слов’ян.
7 клас
Всесвітня історія 
- §28-30 конспект.
Написати повідомлення на вибір: 1) Походження угорців; 2) Іштван І – король Угорщини; 3) Ян Гус; 4) Гуситські війни; 5) Олександр Невський.
8 клас
Всесвітня історія 
- §25 детальний конспект, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.
Написати повідомлення на вибір: 1) Джордж Вашингтон; 2) Бенджамін Франклін; 3) Історія Конституції США; 4) Бостонське чаювання.
9 клас

Історія України - §30-31 конспект, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.
Правознавство - §19-21 конспект, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.

Коментарі