Домашнє завдання для 5-9 класу!!! 27.04-01.05


5 клас
Історія України
§ 21-24 – підготуватись до тематичного тесту.
6 клас
Історія (інтегрована)
§56 – виконати письмово практичну роботу, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.
7 клас
Історія України
§ 22-23 - конспект, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.
Всесвітня історія 
§31 – практичне заняття виконати письмово, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.
8 клас
Історія України 
§31-32 конспект, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.
Написати повідомлення «Гетьман Кирило Розумовський»
Всесвітня історія 
§22-25  - підготуватись до тематичного тесту..
9 клас
Історія України 
§32 - конспект, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.
С.269 виконати тест письмово, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.
Всесвітня історія 
§31 - конспект, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.
Правознавство 
§23-24 - конспект, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.

С. 193 виконати тест письмово, сфотографувати і відіслати на мій вайбер.

Коментарі